Share This Article
Într-un mediu economic foarte volatil, BMW Group a anunțat menținerea cursului de creștere în prima jumătate a anului 2022. Dovedind flexibilitate, constructorul german a reușit să depășească numeroase provocări, în special cele legate de întreruperile lanțului de aprovizionare!
Totodată, excelența operațională s-a reflectat în profituri: în ciuda volatilității, BMW Group a obținut o marjă EBT de 24,5%. Una din cauze o reprezintă și reevaluarea acțiunilor din joint-venture-ul chinez (BBA), acesta contribuind decisiv la randamentul ridicat. “Acționând în condiții de piață nefavorabile, compania noastră se caracterizează printr-un grad ridicat de rezistență”, spune Oliver Zipse (BMW).
Creșterea
La succesul pe termen lung a contribuit și creșterea oferită de spiritul de pionierat și concentrarea constantă pe inovație. Dovada este oferită de noua generație Neue Klasse electrică, orientate pe deplin către dezvoltarea durabilă și ciclul economiei circulare. Utilizând noile tehnologii, produsele electrice vor aduce o contribuție semnificativă la volumul vânzărilor companiei, accelerând mai mult mobilitatea electrică.
Cu o creștere semnificativă a livrărilor de mașini electrice, constructorul a reușit să-și extindă de peste două ori vânzările. Astfel, a fost înregistrată vânzarea a 75.890 unități, ponderea automobilelor electrificate din total livrări crescând la circa 15,9%. Motoarele creșterii au rămas modelele iX3 și MINI Cooper SE, raportând vânzări mai mari decât anul anterior. Aproximativ 68% din vehicule au fost livrate în Europa.
Consolidarea
Principalele date financiare pentru segmentul auto arată efecte semnificative ale consolidării complete a BBA în perioada de raportare. Ca și până acum, BMW Group a continuat să beneficieze de efectele pozitive ale prețurilor și mixului de produse. Se remarcă evoluția pozitivă de pe piețele second-hand din Statele Unite, Marea Britanie și Germania. De asemenea, o evoluție bună a avut și segmentul moto al mărcii.
Detalii marca – BMW GROUP