Share This Article
Miercuri 26-februarie, la invitația BMW Auto Cobălcescu, am participat la prezentarea uneia dintre cele mai interesante aplicații din segmentul-auto. Cu o investiție de 500.000 euro, interfața complet-digitală este parte a unui proces-amplu de dezvoltare a rețelei BMW la nivel-național.

Noua interfață asigură servicii inteligente și digitale care asigură clienților experiențe mult mai accesibile și transparente în cadrul service-ului. După cum ne-au menționeze gazdele, “lansarea aplicației marchează o premieră absolută pentru rețeaua globală BMW”. Denumit Digital Service Only, proiectul pilot se bazează pe gamă extinsă de soluții digitale. De asemenea, el pune baza unui model destinat piețelor BMW la nivel global.
Serviciul
În acest moment, în rețeaua de service a constructorului german sunt implementate o serie de soluții digitale. Însă, în premieră, proiectul lansat de BMW Auto Cobălcescu le folosește ca bază exclusivă de interacțiune cu clienții săi. Un proces de lucru și spațiu de recepție au fost optimizate, fiind incluse și 20 locuri de parcare. Parcarea este necesară pentru preluarea și predarea mașinilor, susținând astfel serviciul Digital Service Reception.

Prin acest serviciu, clienții se pot programa, preda mașina sau comunica cu service-ul. De asemenea, prin utilizarea unor instrumente digitale, aceștia pot realiza plata sau ridica mașina. Astfel, nu mai este necesară interacțiunea directă cu un recepționer. Un aspect interesant îl reprezintă ridicarea mașinii. O dată realizată plata serviciilor-solicitate, clientul poate ridica mașina în funcție de programul său, indiferent de oră sau zi.
Experiența
“Experiența ne-a aratat că aceste servicii-digitale sunt bine primite de clienți”, spune Dan Grigore (Director-General BMW Auto Cobălcescu). “Suntem mândri că putem duce experiența la un nou nivel, construind o premieră pentru rețeaua BMW la nivel global. Avem în portofoliu o marcă premium, aspect care ne obligă să dezvoltăm și susține servicii pe măsură. Proiectul de pionierat este o confirmare a eforturilor noastre”.

Inaugurat în vestul capitalei, pe strada Valea-Oltului-15, centrul a fost deschis în fază de testare la începutul acestui an. Prin serviciul Digital-Service-Only, clienții vor avea la dispoziție un service, magazie de piese și parcare pentru 20 de autovehicule. “Digital poate să însemne mai bine și mai simplu. Această idee a fost baza unei premiere absolute pentru rețeaua globală BMW”, a menționat Oliver Rademacher (BMW Group România).
Mai multe detalii sunt disponibile AICI.