BMW, livrări extinse de automobile electrificate

0
62
BMW Group (gamă automobile)

BMW a publicat datele de livrări pentru primele șase luni ale anului, acestea fiind – după cum era de așteptat – de efectele închiderii temporare a showroomurilor din lumea întreagă. Compania a livrat în total 962.575 (-23,0%) de automobile premium BMW, MINI şi Rolls-Royce către clienţii din lumea întreagă în prima jumătate a anului. “Urmărim cu atenţie dezvoltarea cererii globale şi continuăm să planificăm diferite scenarii astfel încât să putem reacţiona rapid pe măsură ce regiunile de pe mapamond îşi revin din pandemia de coronavirus pandemic în ritmuri diferite”, a declarat Pieter Nota (Membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG)

BMW Group (noul model Seria 5)

“Cererea pentru automobilele electrificate a depăşit tendinţa pieţei în prima jumătate a anului. Gama noastră largă de automobile plug-in hybrid şi noul MINI Electric înregistrează cerere ridicată în rândul clienţilor”, menționează Pieter Nota. Așadar, total automobilelor livrate de BMW au fost de 842.153 (-21,7%) în primele șase luni, în timp ce marca MINI a vândut 118.862 (-31,1%) de unităţi în aceeaşi perioadă. Totodată, în prima jumătate a anului,aproximativ 61.652 (+3,4%) de automobile electrificate BMW şi MINI au fost livrate clienţilor, în timp ce Rolls-Royce Motor Cars a raportat vânzarea a 1.560 (-37,6%) de automobile în primul trimestru al acestui an. BMW Group a început timpuriu să-şi electrifice sistematic portofoliul de automobile, constructorul bavarez oferind deja modele plug-in hybrid în toate segmentele relevante de automobile.

BMW Group (model MINI Cooper SE)

Pe acest fond, compania salută pachetul economic al Germaniei şi se aşteaptă să beneficieze de acest stimulent, în special prin stimularea automobilelor electrificate. Producţia modelului full electric iX3 va începe în câteva luni, electrificarea portofoliului continuând cu alte modele: i4 şi iNEXT. Totodată constructorul îşi propune să aibă 25 de modele electrificate pe şosele în 2023 (peste jumătate fiind full electrice) și să-şi înnoiască gama de modele, prezentând noua generaţiei Seria 4 Coupé la finalul lunii mai. Şi noul Seria 5 este pe piaţă din iunie, cu numeroase inovaţii de design şi tehnologie care îi subliniază poziţia de lider în clasa superioară premium. Portofoliul electrificat al mărcii MINI a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor – 8.587 unităţi (+4,1%) plug-in hybrid MINI Cooper SE Countryman ALL4 şi MINI Cooper SE (full electric) fiind vândute.

Detalii aici: BMW ROMÂNIA

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here