BMW a lansat inițiativa “Moving Minds”!

0
26
Inițiativă Moving Minds - BMW

BMW a prezentat iniţiativa “Moving Minds”, o sursă care combină idei puternice de conţinut cu vedete din reţelele de socializare. Iar aici îi putem enumera pe podcaster-ul Gemma Styles, artistul și producătorul muzical Steve Aoki sau antreprenorul Luka Sabbat.

BMW & Gemma Styles (foto BMW)

Colaborarea dintre BMW şi partenerii săi are ca rezultat un storytelling autentic. “Îmi place să învăţ despre progresul în dezvoltare durabilă şi să lucrez cu alţii care simt la fel. Faptul că acest grup poate sta împreună pentru a conduce schimbări în mobilitatea durabilă este semnificativ”, spune Gemma Styles. Împreună cu marca, partenerii prezintă cele două automobile electrice BMW iX şi i4 unui public larg în mediul digital.

Inițiativa

“Moving Minds” cuprinde 11 personalităţi din diverse domenii sociale, precum arta, muzica, modă, lifestyle, dezvoltare durabilă şi tehnologie. Acestea au pus la lucru cele două noi vehicule timp de șase luni, postând experiențele pe rețelele sociale.”Lucrul cu acest grup a fost inspirațional și am observat că putem decide să ne schimbăm modul de a trăi. Reconsiderând tradiţia, avem ocazia să salvăm planeta”, spune Steve Aoki.

BMW iX & Steve Aoki (foto BMW)

Toţi creatorii de content au distribuit “Big Picture” pe canalele lor pe 13 noiembrie (pentru a lansa această campanie). O comunitate socială estimată că a atins aproximativ 75 milioane de fani din întreaga lume. În următoarele săptămâni, “Moving Minds” va folosi hashtag-ul #bornelectric pentru prezentarea modelelor iX și i4 din perspectiva lor personală. De asemenea, BMW va publica anumite postări pe canalele sale de socializare.

Campania

Pentru această campanie, BMW a reuşit să-şi asigure serviciile fotografului Jens Koch. Cunoscut pentru limbajul vizual deosebit, fotograful i-a reunit în scenă pe creatorii de conținut, alături de cele două automobile electrice. “Proiectele desfășurate în timpul IAA Mobility au arătat cum inovaţiile în domeniul dezvoltării durabile pot fi comunicate într-un mod captivant.  Suntem mândri să extindem cooperarea”, spune Stefan Ponikva.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.