Share This Article
BMW M4 oferă perspective unice în cadrul dialogului digital purtat de Radu Chindriș și Domagoj Dukec (Șef Design BMW). Fotografia, prin încadrare și expunere, construiește o imagine subiectivă şi este un prilej de a construi noi perspective.

Acesta a fost punctul de pornire al unui dialog unic despre BMW M4 între fotograful Radu Chindriş şi Domagoj Dukec. Totul a început cu Radu, artistul construind o ședință foto specială a noului model, descompunându-l în detalii spectaculoase. Cu încadrări strânse și control precis al reflexiilor, fotograful a pus în evidență fiecare linie a modelului BMW M4. Un vehicul sportiv, care își etalează performanțele prin forme pline de tensiune.
Explorare
A fost creat un set de cinci cadre, fiind evidențiate detalii care au pus în valoare forma sculpturală a caroseriei. Acesta a răspuns invitației și a oferit o perspectivă de interior, interpretare a conţinutului relevat de fiecare fotografie. A fost o (re)întâlnire unică între creator şi creaţie, totul fiind filtrat prin obiectivul camerei de fotografiat. Rezultatul este un set de 5 colaje care combină imaginile lui Radu Chindriş şi declaraţiile lui Domagoj Dukec.

Lucrarea este o invitație la explorare, alături de doi ghizi excelenţi – fotografia minuţios construită şi explicaţiile creatorului. Acest dialog unic va fi prezentat sub forma unor expoziţii găzduite de dealerii oficiali BMW M din România. “BMW M4 este cu adevărat o sculptură. Ai 360 de grade prin care poţi să îl explorezi. În fiecare moment poţi descoperi elemente noi care să te fascineze”, explică Radu Chindriş experienţa de descoperire.
Explicații
Evident, nu puteau lipsi explicațiile oferite de Domagoj Ducek (Șef de Design BMW). “Îmi place cum a combinat simetria și geometriile frumoase cu M4. Echilibrul dintre tăieturile capotei, deschiderile grilei duble și apoi integrarea logo-ului BMW – foarte ingenios/artistic în opinia mea”. “Priviţi cât de precis este proiectată partea din față. Deschiderea grilei fără ramă – sau tăieturile precise ale spoilerului. Aproape că am lucrat cu un cuţit ascuţit”.

“Un spoiler gurney din fibră de carbon, stopurile puternic tridimensionale și un difuzor sunt reţeta pentru un design specific M. Așa vor vedea ceilalţi această mașină cel mai des pe stradă – din spate”. “Îmi place foarte mult cum se vede M4 din faţă; pare că te-ai plimba pe lângă mașina din parcare. Elementele pentru grila dublă sunt proiectate deschis. Împreună cu elementele geometrice ale capotei par două turbine care trec prin maşină”.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI