BMW oferă servicii de remediere tehnică!

0
24
BMW E46 Coupé (foto: BMW România)

BMW Group urmărește permanent funcționarea automobilelor sale și propune acțiuni de rechemare pentru remedierea diferitelor probleme. O acțiune importantă o reprezintă rechemarea în service a modelelor Seria 3 E46 echipate cu airbag-uri Takata Corporation.

Detaliu general BMW E46 Coupé (foto: BMW România)

Ținând cont de apariția unor posibile probleme, constructorul german a demarat campanii de rechemare în service. Pentru a realiza acest obiectiv, BMW sau MINI oferă clienților posibilitatea verificării prin inetrmediul unei aplicații online (Aici). Aplicația este conectată la baza internațională a mărcii și oferă răspuns rapid dacă vehiculul este supus unor acțiuni tehnice. Ulterior, proprietarii pot accesa un service autorizat.

Funcționare

În contextul unui număr mare de automobile rulate (importate), este foarte important ca proprieatrii să verifice constant starea mașinii. Aceștia pot accesa aplicația online, un instrument simplu de utilizat și care oferă un răspuns instantaneu. Totodată, vizitele efectuate la service îi pot semnala proprietarului posibile acțiuni tehnice. Clienții care beneficiează de mașini mai noi de 2015, pot primi notificări direct pe sistemul iDrive.

Detaliu spate BMW E46 Coupé (foto: BMW România)

Un exemplu de rechemare în service îl reprezintă campania de rechemare pentru modelele produse între noiembrie 1997 și iunie 2000. Urmare testelor de calitate BMW, existat indicații că sistemul de airbag poate avea scurgeri de gaze pe termen lung. Furnizorul companiei a informat despre eprioada de producție a componentelor care pot avea probleme de funcționare. Scurgerea de gaze face ca sistemul să airbag absoarbă umezeala.

Verificare

Absorbția ridicată de umezeală și uscarea repetată pe perioade lungi de timp, pot duce la declanșarea accidentală a aibag-urilor. Pentru a elimina riscul unor accidente grave, clienții pot verifica seria de șasiu pe pagina BMW România. Clienții pot identifica dacă modelul lor este afectat de acțiunea de rechemare și săa leagă cel mai apropiat service. Ei pot solicita clarificări din partea service-ului și efectua remedierea gratuită a problemelor.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.