BMW Esports şi manga în Heroes of Rivalry!

0
110
BMW_Heroes of Rivalryil

BMW este din nou partener al unora dintre cele mai importante echipe Esports din lume în acest sezon. Cloud 9, FNATIC, FunPlus Phoenix, G2 Esports şi T1 vor concura în clasicul joc League of Legends în culorile BMW, unde vor lupta în mod regulat pentru victorii şi titluri. Miercuri, OG Esports – o echipă lideră la nivel mondial în Dota 2 şi pe alte platforme – a fost anunţată ca noua membră “United in Rivalry”, astfel că BMW va juca un rol important în Esports şi în afara universului League of Legends.

BMW în manga (Heroes of Rivalryi)l

Acum, echipele pleacă împreună într-o călătorie foarte specială; în manga artistului japonez Acky Bright, ele sunt eroii într-o lume fantastică. Ei pot face acest lucru doar prin aventurile care îi aşteaptă acolo, în ciuda faptului că sunt rivali – făcându-i “United in Rivalry”. “Supereroii din manga noastră nu numai că dezvoltă o mare putere în aventura lor, dar inspiră şi imaginaţia fiecărei persoane”, a spus Stefan Ponikva, vicepreşedinte BMW pentru Brand Experience. “Există ceva magic în manga; atinge inimile oamenilor. Acesta este esenţa problemei. Manga urmăreşte obiectivul nostru de a împacheta mesajele de brand în emoţii – cu o fineţe deosebită pentru imagini, limbaj şi simboluri – şi de a distra oamenii”.

Mai multe știri auto AICI

“Prin manga comunicăm pe aceeaşi lungime de undă cu un grup ţintă care nu răspunde pozitiv la publicitate şi suntem pe dispozitivele lor mobile. Cu Heroes of Rivalry începem etapa următoare şi nu doar alimentăm hype-ul Esports, ci ne implicăm activ. Aştept cu nerăbdare al doilea an al mărcii în Esports”. Povestea BMW Esports este situată în binecunoscutul gen manga Isekai, în care eroii din lumea reală depăşesc provocările într-un mediu fantezist paralel şi trebuie să supravieţuiască pericolelor fictive. Forma de artă manga originară din Japonia şi Coreea – se numeşte “manhwa” – trece printr-o fază de expansiune globală.

Conceptul şi povestea pentru “Heroes of Rivalry” au venit de la Jung von Matt, agenţie cu sediul la Hamburg, în timp ce opera de artă a venit prin amabilitatea popularului ilustrator japonez şi artist manga Acky Bright. Bright a început ca designer grafic şi şi-a dezvoltat propriul stil unic de design, ilustraţie, livepaint şi manga, ceea ce l-a făcut să iasă în evidenţă din alte mangaka şi i-a adus o bază de fani loială. El şi-a fondat propriul studio, Brightworks, pentru campanii de design şi publicitate şi este partener al Tokyo Direct – companie de artă cool-Japan – care coproduce manga, licenţiază lucrarea la nivel international și aranjează diferite evenimente artistice, cum ar fi live-painting şi angajează numeroase activităţi în social media.

Mai multe știri premium AICI

“Am crescut cu un afiş al unei motociclete BMW pe perete… Mulţi ani mai târziu… să pot lucra cu ei, este un vis împlinit”, a declarat JMR Luna, directorul executiv al OG Esports. “BMW este un brand minunat şi o companie minunată şi au intrat în Esports în parteneriat cu cinci dintre cele mai mari organizaţii Esports din lume şi este o onoare pentru noi ca acum să facem parte din acest grup prestigios. Încă o dată le mulţumim fanilor noştri pentru încrederea şi susţinerea continue, iar OG şi BMW vor lucra asiduu pentru a vă aduce mult mai multe momente incredibile tuturor”. Detalii Heroes of Rivalry sunt disponibile AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații AICI

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here