Share This Article
Bentley Motors a anunțat vânzări totale de 11.206 de exemplare în 2020, o creștere de două procente față de 2019. Prognoza de vânzări pre-COVID era mult mai mare, noile modele introduse alimentând această reușită semnificativă, care a reprezentat cea mai mare performanță de vânzări din oricare dintre cei 101 ani ai mărcii. Producția Bentley a fost oprită timp de șapte săptămâni, începând din martie, și a continuat la o capacitate de 50% pentru alte nouă săptămâni după aceea, odată cu introducerea măsurilor de distanțare socială.

O reproiectare completă a centrului de producție a permis Bentley să satisfacă această cerere globală, menținând protocoalele de distanțare socială până în prezent. America a rămas regiunea numărul unu pentru Bentley, deși China a rivalizat puternic, înregistrând o creștere de 48%. Comentând rezultatele vânzărilor globale, Adrian Hallmark (Președinte & CEO al Bentley Motors), a spus: “Chiar dacă am anticipat vânzări mai mari înainte de apariția pandemiei, dacă luăm în considerare nivelul restricțiilor din întreaga lume pentru cea mai mare parte a anului, obținerea unei performanțe record a vânzărilor este o dovadă puternică a potențialului nostru”.

“Pe măsură ce ne uităm la anul următor, rămânem optimiști cu prudență, pentru că circumstanțele sunt nesigure. Un lucru cert este angajamentul nostru față de progres, al cărui prim pas este lansarea Bentayga Hybrid. Acesta este unul dintre cele nouă modele noi pe care le vom lansa anul acesta, pe măsură ce ne urmăm calea noastră strategică Beyond100 și în călătoria noastră accelerată spre a deveni un producător de automobile complet electrificat până în 2030”. Cheia succesului continuu al companiei a fost introducerea unui număr de noi modele interesante, combinată cu o disponibilitate globală mai mare a altor modele foarte apreciate.

De menționat este noul Flying Spur, care a fost lansat la nivel internațional și s-a bucurat de o primire bună din partea clienților. Această cerere a fost crescută suplimentar în octombrie, odată cu introducerea unui motor V8 de înaltă performanță. Bentley Continental GT și GT Convertible au reprezentat împreună 39% din vânzările totale, fiind linia de modele cu cele mai mari vânzări ale mărcii. Cu toate acestea, în pofida epuizării modelului de generație anterioară și a întârzierilor la intrarea pe piață a noului Bentayga – pe fondul COVID-19 – SUV-ul a fost în continuare cel mai vândut model, reprezentând 37% din vânzările totale. Detalii aici: BENTLEY
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal pentru mai multe informații – AICI