Share This Article
Alexandrion Group a lansat ”Flavour Collection”, băuturi care aduc pe piața din România și străinătate o rețetă inovativă. Colecția este o expresie a gamei de brandy, un simbol longevității, stabilității și amprentei companiei în industria băuturilor spirtoase.
“Marca noastră are o istorie de peste douăzeci de ani și rădăcini puternice pe piața din România. În calitate de lider incontestabil, avem responsabilitatea de inova și inspira dezvoltarea categoriei, adaptând piața locală la tendințele globale. Flavour Collection este răspunsul la nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate. Deschis să experimenteze gusturi noi”, spune Corneliu Vîlsan (Chief Marketing Officer).
Campania
Conform mărcii, campania de promovare a celor două băuturi va fi realizată sub denumirea “Alege gustul. Portocală sau cafea”. Este o campanie care introduce contrastul, dar și armonia dintre cele două arome. Alexandrion Greek Orange şi Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, ȋn contrast şi ȋn armonie, inducând consumatorului stări de spirit diferite. “Greek Orange” este solar și fresh, în timp ce “Coffee” este exotic, energizant și rafinat.
Băuturile pot fi savurate simple, în shot-uri reci sau long drinks-uri preparate acasă, precum și în cocktail-uri complexe. “Greek Orange” celebrează originile brand-ului, creat în Grecia. Este o băutură care armonizează gustul distilatului de vin – maturat în butoaie de stejar – cu prospețimea portocalelor grecești. Printr-o savoare aparte, “Greek Orange” reflectă una dintre tendințele pieței globale de băuturi alcoolice aromatizate.
În schimb, “Coffee” este o combinație surprinzătoare între aromele mediteraneene și notele dulci, crocante de ciocolată neagră și vanilie. Sunt arome emanate de cafeaua proaspăt prăjită și măcinată, ce dau o dimensiune nouă rețetei originale, încântându-i pe consumatori. Gustul acestei băuturi speciale este potențat atunci când este savurat cu gheață sau în shot-uri. Bine de știut, băuturile au o concentraţie alcoolică de doar 25%.
Consumul
Conform Simonei Popescu (Marketing Director Alexandrion Group), “Aromele dulci de cafea, ciocolată și vanilie, sunt printre preferințele consumatorilor. Cu proprietăți energizante, sunt dorite de clienții aflați în continuă mișcare, care caută băuturi revigorante și reconfortante. De aceea, “Coffee” are toate elementele necesare pentru a deveni prima alegere a consumatorilor”. Cele două băuturi sunt disponibile ȋn varianta de 0,7 L.
Ți-a plăcut acest articol? Abonează-te la newsletter-ul The Gentleman’s Journal AICI