adidas & Yohji Yamamoto: Memories of Orange!

0
37
Capitolul 3 adidas & Yohji Yamamoto

Toamna își intră încet, încet în drepturi, timp în care colecția adidas/Y-3 continuă sărbătorirea celei de-a 20-a aniversări. Este momentul când etichetele de modă adidas și Yohji Yamamoto oferă cea de-a treia ofertă sezonieră a parteneriatului!

Detalii piese vestimentare (foto adidas)

Bazându-se pe narațiunea “20 Years: Re-Coded”, capitolul 3 este o odă aduse uneia dintre culorile emblematice ale mărcii: Portocaliul. De asemenea, Y-3 se reîntoarce la trecut pentru a-și imagina cu îndrăzneală un viitor mult mai visceral. Explorând tema memoriei colective, cea mai recentă ofertă conduce cele două etichete în trecutul lor comun. Astfel, se ia în considerare simbolul comun al mărcilor sub tema “Memories of Orange”.

Colecția

Simbol sinonim cu linia Y-3, portocaliul a fost culoarea principală a logo-ului mărcii timp de foarte mulți ani. Pentru capitolul 3 al colecției – toamnă/iarnă 2022 – marca pune în lumina acest semnificativ și iconic detaliu. Contrastul este asigurat de tonurile negre și neutre, încorporând în același timp referințe evocatoare la trecutul sportiv. Este un trecut bogat, marcat de influența nesfârșită a sportului considerat rege: Fotbalul.

Detaliu accesorii colecție (foto adidas)

Oferta sezonieră este evidențiată de o selecție d epiese care prezintă logo-uri contrastante, cu motive îndrăznețe. Binențeles, regăsim aici paleta de culori portocaliu fosforescent. Concepută ca un amalgam de contraste, colecția aduce interpretări ale emblemelor din fotbal și grafică reimaginată a sponsorilor. O gamă nouă de încălțăminte este centrul atenției, precum Y-3 Hokori III sau Y-3 Ultraboost 22. Alături, regăsim tonul portocaliu strălucitor al emblematicului Y-3 Qasa, alături de apariția clasicului pantof Y-3 Gazelle.

Prezentarea

Colecția a fost însoțită de o campanie energică, realizată sub îndrumarea Thue Nørgaard și conducerea creativă a lui Jamie Reid. Trimiterile sunt clare la capitolele 1 și 2, imaginile expressive concentrându-se pe controlul, determinarea și îndrăneala spiritului. Moelele recodează mișcarea sportivă ca expresie artistică, cu gesture coregrafiate exploziv. Lansată deja, colecția este disponibilă la nivel global online și magazine offline.

Detalii aici – SPORT

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.