Share This Article
Marca Acqua di Parma a spus “Buongiorno” Parisului prin inaugurarea noului său flagship-store în capitala Franței. De asemenea, a fost lansat și noul său parfum, esență care poartă același nume cu cuvântul italian “bună dimineața”.

Numele acestei esențe reflectă spiritul optimist cu care compania italiană a abordat reîntoarcerea în capitala Franței. Spunem reîntoarcere deoarece marca a mai deținut un boutique în zona Marais, închis în perioada pandemiei de Covid-19. De data aceasta, Acqua di Parma a ales o locație în Rue Saint Honoré 205, cu suprafața de 1.000-mp. Astfel, noul boutique se adaugă la cele treizeci de magazine deținute la nivel internațional.
Boutique-ul
“Încă de la început, am dorit să ne poziționăm într-o zonă cât mai centrală. Iar Rue Saint-Honoré are potențialul unui adevărat centru de prafumuri de nișă. Așadar, nu aveam cum să lipsim de aici”, a spus Giulio Bergamaschi (CEO Acqua di Parma). “Am vrut săa ducem puțin soare italian. Francezilor le place Italia și o aleg pentru vacanțe. Astfel, le-am adus mai aproape arta de a trăi în stil italian”, completează Bergamaschi.

Împărțită în două, zona frontală este definită de elemente de semnătură Acqua di Parma, precum arcade și teracotă. Aici o să regăsiți oferta de produse a mărcii, variind de la parfumuri la lumânări. Aici sunt dispuse și piese în ediție limitată (realizate de artizani italieni). O zonă din spate, denumită Parlapiano (vorbește încet) va fi deschisă publicului doar în anumite ocazii. Spațiul este destinate să prezinte munca artizanilor emergenți.
Colaborarea
Crearea legăturilor cu artizanii face parte din strategia de îmbunătățire a stilului de viață pe care Bergamaschi o promovează. Numit la conducere în 2023, el spune că a învățat “ce înseamnă să faci cosmetice bune” dine xperiența L’Oreal. “Astăzi, încerc să exprim cât mai bine valorile Acqua di Parma și să le fac relevante folosind limbajul actual. Uneori îmi iau libertatea de a amplifica anumite astecte”, completează Bergamaschi.

O afinitate interesantă a gasit-o în colaborarea cu designerul francez Dorothée Meilichzon. Pentru magazinul parizian, Meilichzon și-a reimaginat nuanța galbenă din semnătura mărcii cu ajutorul unui finisaj elegant și contemporan. Aceasta a fost combinată cu tonuri de alb și bej. Lemnul a fost juxtapus cu plăci din teracotă. Elemente din oțel inoxidabil au fost combinate cu plăci din marmură pentru un contrast elegant și modern.
Acqua di Parma – Rue Saint-Honoré 205, detalii AICI