Top
STYLE

RALPH LAUREN, 50 DE ANI DE ACTIVITATE

Ralph Lauren 50th anniversary

Săptămâna trecută, Ralph Lauren a sărbătorit cea de-a cincizecea aniversare în cadrul “New York Fashion Week” alături de o pleiadă de vedete din domeniul modei și filmului. Desfășurată la “Bethesda Terrace and Fountain” din Central Park, oaspeții au fost întâmpinați cu o călătorie prin istoria brandului. Ecrane enorme LED au prezentat unele dintre cele mai memorabile colecții ale designerului, în timp ce imaginile iconice de campanie au fost proiectate pe ecranele instalate de-a lungul tunelului de primire a oaspeților – Ralph Lauren povestind el însuși istoria mărcii.

Ralph Lauren 50th Anniversary

Spectacolul care a urmat a avut în distribuție peste o sută cincizeci de modele, acesta fiind urmat de o cină privată, printre invitați numărând nume precum Hillary Clinton, Oprah Winfrey, Robert de Niro, Steven Spielberg sau Kanye West. A fost mai mult decât un show de modă, mai degrabă un spectacol de divertisment pe care îl întâlnești numai la Hollywood. De altfel, prezentarea a fost denumită de companie drept “o celebrare multi-brand și multi-generaționale a universului Ralph Lauren, un nou capitol al iconicului American Style”. După cum menționează domnul Jonathan Bottomley (Chief Marketing Officer în cadrul Ralph Lauren), “Este vorba despre poveștile mărcii și puterea acestora”. Pentru a marca acest eveniment, prezentarea a fost transmisă live, strategia cuprinzând platforme precum IGTV, WeChat, Line și live streaming, alături regăsind și o sută douăzeci și cinci de influențatori și celebrități. O mișcare ce a urmărit să exploateze succesul obținut toamna trecută (din luna septembrie) cu prezentarea din garajul cu automobile clasice – acest eveniment înregistrând peste un milliard de impresii în zona de social media. Iar modul de promovare a evenimentului a fost observat imediat, chiar și cei care nu au fost la aniversare având impresia că se află în mijlocul prezentării din New York, strategia digitală în ce privește vânzările fiind extinsă de la magazinul din Madison Avenue și la alte locații (mai ales la nivel internațional) în perioada următoare.

Bazându-se pe strategia brandului “see-now-buy-now”, o selecție a celor mai reprezentative piese din colecțiile produse în cei cincizeci de ani de activitate a fost pusă în vânzare imediat după terminarea spectacolului, atât on-line, cât și în magazinele importante ale mărcii – inclusiv prin intermediul partenerilor-cheie, precum Bergdorf Goodman, Neiman Marcus și Sax Fifth Avenue. Ca o continuare a utilizării tehnologiei, Ralph Lauren a fost premiat în cursul săptămânii trecute cu “Design Legend of the Year” de către revista “GQ” (Londra), distincția fiind prezentată prin intermediul unei holograme. De altfel, Ralph Lauren este unul dintre pionierii utilizării noilor tehnologii, în ultimii ani compania folosind metode inovatoare de prezentare a show-rilor – mai ales în cadrul săptămânilor de modă. Ca un exemplu, colecția de tricouri Polo Ralph Lauren a fost lansată prin proiecții holografice de apă, totodată utilizându-se și cartografia arhitecturală pentru a aduce la viață propriile magazine (într-un mod experimental). Mai multe detalii aici (www.ralphlauren.com).

Sursă – The Current Daily & Vogue Magazine.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons