Top

Patrizio Bertelli a menționat faptul că fiul său urmează să conducă într-o zi compania fondată de bunicul său în anul 1913. În calitate de Director Executiv, domnul Patrizio Bertelli a declarat recent că familia nu dorește să vândă pachetul de 80% pe care îl deține în cadrul celui mai mare grup de bunuri de lux din Italia, subliniind faptul că fiul «Lorenzo» urmează să preia într-o zi conducerea companiei.

Prada

De altfel, Lorenzo, fiul cel mare al cuplului Bertelli și Miuccia Prada, în vârstă de treizeci de ani, s-a alăturat companiei Prada în cursul anului trecut, în acest moment el ocupându-se de comunicațiile digitale în cadrul grupului. După cum a anunțat domnul P. Bertelli, fiul său este în acest moment pregătit să preia conducerea companiei. “Lorenzo se pregătește să devină într-o zi șeful Prada”, a menționat domnul Bertelli la inaugurarea unei unități de producție din Italia. În vârstă de șaptezeci și doi de ani, domnul Bertelli a adăugat că este prea devreme să se retragă de la conducerea grupului Prada. Întrebarea privind retragerea și succesiunea la conducerea Prada a apărut în timpul semnelor de revenire după câțiva ani de scădere a vânzărilor. Cererea chineză a revenit în ultimele optesprezece luni, alimentând astfel o creștere rapidă în dauna concurenței, precum Gucci sau Louis Vuitton, Prada afișând o tendință de creștere lentă, în principal prin liniile high-end streetwear (pantofi sport în principal). De asemenea, vânzările on-line și încercarea de a construi o prezență din ce în ce mai activă în zona digitală, prin legătura cu bloggeri influenți din modă, se vede în special pe piața chineză. Tendințele de vânzări s-au îmbunătățit în a doua jumătate a anului 2017. Alte case de modă, precum Salvatore Ferragamo, se află și ele în plină ascensiune, aceste mărci luptând pentru a atrage atenția cumpărătorilor mai tineri cu produse noi și atrăgătoare. Tocmai aceaste “înnoiri” au dat naștere unor speculații privind posibilele preluări ale unor companii precum Prada sau Ferragamo, deși ambele sunt controlate direct de familiile fondatoare. “Nu vindem, nu vom vinde niciodată”, a declarat domnul Bertelli, adăugând că nu au existat achiziții recente, în special din cauza “prețurilor nebune” existente pe piață în acest moment. Cu toate acestea, cei mai mari jucători din industria luxului, precum conglomeratele Kering sau LVMH, au reușit să cumpere o serie de mărci italiene în ultimii ani – LVMH achiziționând Bulgari în 2011, în timp ce Kering a adăugat portofoliului său brandul de bijuterii Pomelato. Sursă – Business of Fashion; Foto – Shutterstock; Text de – Mihai Leonard.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons