Top
STYLE

PRADA… IMPRIMEURILE ANILOR 1960

Un spectacol Prada se simte uneori ca un cuvânt prezent într-un puzzle diabolic, proiectat să nu fie niciodată rezolvat. Pentru a ajunge la un răspuns adecvat, trebuie să navigați prin mijlocul a numeroase indicii, direcții greșite sau enunțuri vizuale. Dar… acesta este jocul. După cum menționa dl. Thomas Leary, “Universul este un test de inteligență” – în universal Miucciei Prada, testul constă în găsirea inteligenței – a informațiilor – care va conduce la o explicație vag acceptabilă.

prada

Spectacolul mărcii italiene s-a desfășurat într-un decor industrial, marcat de foliile translucide care acopereau pereții și scena. Scaunele au fost reproduceri ale taburetelor gonflabile produse pentru prima dată în anul 1960 de către designerul danez Verner Panton, ale cărui interioare “ambientale de mediu” arată astăzi precum cele întâlnite în set-up-urile Austin Powers, dar care erau în același timp spații psihedelice puternice. Acest indiciu al anilor 1960 (sex, droguri, rock’n’roll) a precedat decorațiile prezente în acest spectacol: elementele florale ale anilor ’60, precum și imprimeurile cu fete și nori, alături de piese vestimentare ce au inclus pantalonii scurți, în timp ce fundalul sonor a fost asigurat de Aphex Twin și Brian Eno, culminând cu Air – Sexy Boy. Ok… a fost pregătită Prada să realizeze o excursie către sexytown? În spatele scenei, dna. Miuccia Prada a declarat că speră ca acest sezon pentru bărbați să fie unul “unul elegant, dar realizat într-un mod mult mai tineresc”.

Cu siguranță, ea nu a fost de acord cu ideea că “sexualitatea” s-a regăsit în paleta Prada. “Știți că sunt puțin contrariată. Niciodată nu am utilizat acest cuvânt: nu am dorit să utilizez vreodată cuvântul sexy. Dar acum, sexy…” Aha! Poate asta a fost! Prada iubește să se joace cu “urâtul” și astăzi – așa cum Versace a avut “atingerile” lui – sexy fiind o noțiune urâtă. Ceea ce îl face totuși să fie potrivit pentru “Pradafication”. Până la urmă, sexualitatea este subiectivă și, binențeles, a existat o autoritate masculină în liniile curate ale ținutelor vestimentare, în timp ce blazerele au beneficiat de culori și cusături unice, ele fiind asortate cu jeans-i pre-spălați. De asemenea, o atingere “femme” este regăsită în cămășile cu căptușeală “cauciucată”, piese ce au fost prezentate spre finalul show-ului – fiecare look fiind însoțit de câte o geantă purtată pe umăr – în timp ce colecțiile Prada au fost marcate de bărbați sexy în ținute evazive. Sursă: Vogue/Prada; (www.prada.com).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons