Top
AUTOPLUS

MINI ÎNDEPLINEȘTE STANDARDUL DE EMISII

mini

Daca ne gandim la un SUV Crossover, cu siguranta in mintea noastra nu apare prima data Mini Cooper S Countryman ALL4. Multi ar putea intreba de ce, eu am un raspuns simplu, oamenii nu il cunosc, nu l-au vazut indeaproape si nu inteleg masina. Cu totii pleca cu gandul catre pretul ridicat avand in vedere ca este sub umbrela BMW. Din acest motiv o sa sparg bariera aceasta inainte de a scrie orice altceva si am sa spun ca incepe de la 27.500 de euro cu TVA pentru Mini Countryman si de la 30.900 de euro pentru Countryman S, iar acum ca am spart bariera costului, am realizat ca este egal din acest punct de vedere cu orice SUV de la brandurile ce fabrica SUV-uri in zona de Mid-Range, mergem mai departe, iar pretul este justificat prin multitudinea de variante si optiuni pe care MINI le pune la dispozitie.

mini

Inainte de a pleca cu Mini Cooper S Countryman ALL4 la drum, am avut de ales intre alte 2 masini, dar din zona High-Range,  aspectul si putinele date avute pana atunci despre el, m-au facut sa aleg Mini, am considerat-o o provocare. Ceva ma intriga la aceasta masina, asadar am ales  ca acest drum la munte sa il fac cu Mini Cooper S Countryman ALL4. Fabulos, m-am felicitat la intoarcere pentru alegere, mi se pare o masina cu o personalitate extraordinara, daca o privesti din exterior detasat, ai impresia ca e mica, inghesuita si nu iti ofera confortul pe care il cautam de obicei la un SUV, nu pot sa spun decat ca aceste preconceptii sunt false. Este extrem de confortabil, e genul de automobil care te invita intr-o calatorie si pe alocuri, te face sa iti doresti ca drumul sa fie tot mai lung. O placere pe orice tip de traseu. Am plecat din oras, fara prea mari asteptari de la motorul de 2 litri Diesel cu 190 de cai, am intrat pe autostrada si am consientizat ca am sub mine un prieten. Nu mi-a venit sa cred cat de robusta este aceasta masina, ce control extraordinar are. Sistemul Harman Kardon imi completa placerea condusului cu ceva piese de la Queen, pe ecranul de 8.8 inch aveam traseul, am depasit rapid autostrada si am intrat pe portiunea de drum national, indreptandu-ne catre Predeal, a inceput sa ploua, carosabilul era acoperit cu apa, dar masina isi continua traseul fara nici un impediment sau schimbare.

mini

Tot ce pot sa va spun dupa acest drum, am ajuns la destinatie extreme de incantat despre drumul facut cu aceasta masina. A doua zi am plecat in cautarea locului perfect pentru un set de fotografii, mi-am dat seama imediat ce am ajuns la Trei Brazi ca niste fotografii pe carosabil nu are la fel de spectaculoase ca cele prezentate aici, asa ca am profitat de tractiunea integrala, de senzori, de camera pentru a pozitiona masina in zone care in mod obisnuit nu suntea prea prietenoase cu un automobile, asa ca am patruns pe pasune langa niste vacute care isi luau pranzul, apoi am zis ca ar fi interesant sa am cateva cadre cu masina in padure, nu stiu de ce dar imediat m-a dus cu gandul la Harry Potter in Padurea Interzisa, sincer as fi continuat seria dar intunericul isi facea aparitia si am coborat inapoi in oras. La intoarcere am ales drumul catre Targoviste, care e intesat cu o serie de serpentine, un moment excelent sa testam stabilitatea masinii, tinand cont ca era si noapte. Am testat masina in conditii normale, intr-un traseu pe care il facem majoritatea si a rezistat fara nici o problema in toate situatiile prezentate, ba chiar le transforma intr-o joaca pe care o cautam cu totii atunci cand conducem o masina. Va las in compania fotografiilor si daca va doriti mai multe detalii tehnice le puteti gasi pe www.mini.ro/ro_RO/home/range/mini-countryman.html. Am uitat sa mentionez, consumul este unul normal, nu este exagerat asa cum se vehiculeaza in piata, am avut un consum de 9l pe tot parcursul calatoriei, adica mers in oras, autostrada, DN, zona de munte.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons