Top
INDUSTRY

LVMH, LES JOURNÉES PARTICULIÈRES

LVMH - Les Journées Particulières

Chiar dacă începuturile au fost modeste în cadrul industriei de lux, tatăl lui Antoine Arnault, domnul Bernard Arnault, a reușit să transforme LVMH în cel mai mare imperiu de lux din lume. Cu toate acestea, grupul care deține mărci precum Louis Vuitton sau Christian Dior, alături de alte zeci de mărci de prestigiu, poate fi perceput în acest moment drept un gigant “îndepărtat”. Ca reprezentant al generației tinere, Antoine Arnault, numit recent la conducerea operațiunilor de comunicare globală a LVMH, se simte responsabil pentru schimbarea percepției asupra companiei și a valorilor pe care aceasta le propune tinerei generații.

LVMH - Les Journées Particulières

Pentru a înțelege noua filozofie adoptată de LVMH, am ales să vă prezentăm interviul acordat site-ului “Jing Daily”– specializat în promovarea și analiza pieței de lux din China – ședința desprinzând o serie de idei ce vor marca cu siguranță viitorul grupului de lux. “Când vizitez atelierele, sunt întotdeauna marcat de pasiunea autentică, de energia vibrantă și de sentimentul puternic de apartenență și mândrie a artizanilor noștri. Ei sunt cu adevărat sufletul LVMH”, declară domnul Antoine Arnault. De ce să nu deschidem ușile Casei pentru a lăsa acești “eroi din culise” să împărtășească din poveștile lor? De altfel, în 2011, Antoine a inițiat Les Journées Particulières, un eveniment care a avut ca scop invitarea publicului de a interacționa cu artizanii casei. Peste o sută de mii de vizitatori au trecut pragul atelierelor pe parcursul a două zile. “Am fost deosebit de încântat să văd toți acești oameni care nu sunt în mod normal clienții noștri”, menționează domnul A. Arnault. “Au existat studenți care au preferat să aștepte și câte trei ore pentru a putea întra într-unul din atelierele noastre, completează dânsul”. Țînând cont de succesul anterior obținut, LVMH continuă și în acest an evenimentul, în perioara 12 – 14 octombrie urmând să se desfășoare ediția cu numărul patru a Les Journées Particulières. Cu peste șaptezeci de locații la nivel internațional, situate pe patru continente, piața chineză și consumatorii pe care aceasta îi oferă, formează o parte din strategia de business a grupului LVMH. Astfel, în primul trimestru a anului 2018, LVMH a raportat o creștere cu 13% a vânzărilor în trimestrul anterior și a specificat în mod clar o creștere venită din partea clienților chinezi – ca motiv al acestei creșteri rapide. Pentru a înțelege modul cum este privit viitorul grupului și consumatorii chinezi, vă oferim interviul acordat de domnul Antoine Arnault site-ului “Jing Daily”.

LVMH - Les Journées Particulières

Care sunt așteptările vizitatorilor chinezi din partea Les Journées Particulières 2018? – Pentru oaspeții chinezi, evenimentul de anul acesta va fi o oportunitate perfectă de a vedea cine și unde se realizează produsele noastre. “Event in event” surprinde prin spectacole live, proiecții de film și întâlniri cu oaspeți surpriză. Imaginați-vă că vă aflați în atelierul de parfumerie Maison Francis Kurkdjian și deodată apare chiar parfumierul principal al casei. Nu ar fi plăcut să-l auziți chiar pe cel care creează parfumurile vorbind despre inspirație și abordările pe care el le înglobează în crearea parfumului preferat? Sau, cum ar fi să poți bea un pahar de șampanie cu artizanii casei noastre?

Cum interacționati cu vorbitorii de limbă chineză? – Pentru vizitatorii chinezi ai evenimentului Les Journées Particulières, vom oferi posibilitatea de a descărca o aplicație specială și chiar site-uri dedicate. O serie de podcast-uri, inclusiv conversații și tururi speciale cu artizanii nostril vor fi puse la dispoziția acestora, dorința noastră fiind aceea de a le îmbogății experiența.

Cine poate participa la acest eveniment? – Toți cei interesați de această experiență sunt bineveniți, nu există o barieră la intrare. Vreau să subliniez că nu este un eveniment dedicat pentru clienți sau VIP-uri. Cei care sunt interesați de o astfel de experiență sunt invitați să-și creeze un profil online până pe 13 septembrie, pasul următor fiind înregistrarea între 24 – 40 septembrie pentru a rezerva un permis special. La ultimul eveniment, permisele pentru Louis Vuitton și Christian Dior s-au epuzitat în doar câteva minute, așteptările noastre pentru acest an ridicându-se la aproximativ o sută cincizeci de mii de vizitatori.

În acest punct, vă invităm să citiți integral interviul aici – www.jingdaily.com.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons