Top
WHEELS

NOUL AVENTADOR SVJ ROADSTER

Aventador SVJ Roadster

Aventador SVJ Roadster a fost prezentat în premieră la nivel mondial în cadrul Salonului Auto de la Geneva, de către Automobili Lamborghini, alături de noul Huracán EVO Spyder, care, de asemenea, debutează internațional. Versiunea decapotabilă a coupé-ului, Aventador SVJ Roadster menține performanțele excepționale, manevrabilitatea și superioritatea aerodinamică a SVJ, iar cu designul său de roadster oferă o experiență unică, atât șoferului, cât și pasagerului.

Aventador SVJ Roadster

Aventador SVJ Roadster moștenește toată puterea, performanța și toate inovațiile tehnologice aerodinamice ale coupé-ului, dar le îmbină cu propria sa prezență emblematică și pricepere”, spune Președintele și Chief Executive Officer al Automobili Lamborghini, Stefano Domenicali. “Este la fel de interesant de condus ca SVJ Aventador, oferind ceva în plus: opțiunea de a fi în aer liber. Cu aceleași performanțe extraordinare, cu sau fără plafon, Aventador SVJ Roadster reunește dinamismul coupé cu spiritul unic al unui Lamborghini Roadster.” SVJ Roadster afișează inițialele SV de la “Super Veloce” (super rapid) și “Jota”, ceea ce marchează performanța mașinii și abilitățile pe pistă: coupé-ul a obținut, pe Nürburgring-Nordschleife, un record de viteză al mașinilor de serie, iar roadsterul nu este nici el mai puțin futurist, fiind o mașină a șoferului. Performanța  etalon provine de la cea mai puternică variantă de serie a motoarelor V12 produse până în prezent de Lamborghini, care generează 770 CP (566 kW) la maximum 8.500 rpm. O viteză maximă de peste 350 km / h este completată de o distanță de frânare de la 100 km/h până la 0 în 31 de metri. Acoperișul noului roadster, construit din fibră de carbon RTM de înaltă presiune, este retractabil prin pârghiile de eliberare rapidă din cabină și depozitat în siguranță sub capota din față. Fiecare parte cântărind mai puțin de 6 kg, roadster-ul adaugă numai 50 kg la greutatea coupé-ului SVJ, de 1.525 kg. Doar 800 de unități Aventador SVJ Roadster vor fi produse. Mașina prezentată la Geneva în noua culoare mată bronzo zenas are o personalizare specială, Ad Personam, cu elemente de contrast în bianco phanes (alb). Acestea subliniază muchiile barei de protecție față și spate și îmbogățesc în continuare capacul motorului reproiectat.

Aventador SVJ Roadster

Roadsterul SVJ etalează puritatea designului lui Aventador SVJ, inspirată de referințe aeronautice super-rapide, super-atletice – cum ar fi navele spațiale și avioanele de vânătoare cu reacție – precum și de motocicletele de curse. Liniile Roadster-ului, cu sau fără capotă, reliefează designul și superioritatea aerodinamică livrate de cea mai recentă versiune 2.0 a ALA: Aerodinamica Lamborghini Attiva, sistemul aerodinamic activ brevetat de Lamborghini. Sistemul ALA variază în mod activ sarcina de aer pentru a obține o deportanță ridicată sau o rezistență trenantă scăzută, în funcție de condițiile dinamice, folosind motoarele acționate electronic, poziționate în splitter-ul frontal și aripa din spate. Utilizând Lamborghini Dinamica Veicolo Attiva 2.0 (LDVA 2.0), algoritmii dedicați – susținuți de o platformă îmbunătățită de senzori inerțiali – guvernează toate sistemele electronice ale mașinii în timp real, activând flapsurile sistemului ALA în mai puțin de 500 de milisecunde, pentru a asigura cea mai bună structură aerodinamică a mașinii, în orice condiții de conducere. Atunci când ALA este oprit, flapsurile active sunt închise, iar aripile din spate – produse în întregime din fibră de carbon – acționează ca o aripă fixă tradițională, generând o deportanță maximă în virajele de mare viteză și condiții de frânare completă. Atunci când ALA este pornit, flapsurile sunt deschise, reducând presiunea aerului pe spoilerul față și direcționând fluxul de aer, prin intermediul unui canal interior și prin generatoarele în formă specială de vortex, pe dedesubtul mașinii.

Aventador SVJ Roadster

Direcția spate a Aventador SVJ Roadster oferă o stabilitate excepțională la mare viteză și agilitate în viraje, reducând, în același timp, distanțele de frânare și oferind feedback-ul cerut în medii de înaltă performanță, atât pe șosea cât și pe pistă. Lamborghini Dynamic Steering (LDS) este calibrat pentru a oferi atât o direcție precisă, cât și un feedback natural, iar cutia de viteze cu șase trepte independente de schimbare a vitezelor (ISR) este optimizată pentru puterea și cuplul motorului SVJ Roadster. Sistemele de tracțiune integrală și ESC ale Aventador SVJ Roadster, calibrate special, asigură cea mai bună manevrabilitate și experiență de condus în toate condițiile de carosabil, chiar și în cele extreme, iar sistemul ABS a fost special adaptat pentru o aderență îmbunătățită oferită de anvelopele dedicate și de sistemul ALA. Suspensia Magneto Rheological (LMS) este calibrată pentru controlul maxim al caroseriei și al roților, concentrându-se pe performanța pe șosea și pe pistă, cu un sistem rigid anti-ruliu îmbunătățit cu 50% față de Aventador SV Roadster. Ambele sisteme colaborează în compensarea mișcărilor laterale,maximizând deportanța generată de scut. Chiar și atunci când mașina este decapotată, rigiditatea nu este compromisă. Aventador SVJ Roadster este echipat cu jante sport super-ușoare din aluminiu “Nireo” și cu pneuri Pirelli P Zero Corsa special concepute sau cu pneuri opționale Pirelli P Zero Trofeo R. Mai multe detalii tehnice despre model, precum și prețurile aici  (https://bit.ly/2ThAgnl).

 

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons