Top
ESSENCES

JOHNIE WALKER, EDIȚIE LIMITATĂ ANUL CÂINELUI

Johnie Walker și Diageo Global Travel a anunțat celebrarea Noului An Chinezesc prin lansarea unei sticle speciale. Pentru a sărbători această ocazie iconică, celebra distilerie a prezentat recent o sticlă exclusivistă, realizată în ediție limitată din seria anuală Johnie Walker Blue label.

Nu numai conținutul este unul special, ci și designul delicat al sticlei, aceasta oferind posesorului posibilitatea apartenenței la un club exclusivist. Noua temă are ca punct central “legătura prețioasă dintre om și câine”, sticlele ediției limitate Johnie Walker fiind marcate cu desenele exclusive ale artistului taiwanez Page Tsou. Designul sticlei înfățișează un bărbat urmat de câinele său, alături regăsind simbolurile chinezești ale trecerii între ani – lanterne luminoase, focuri de artificii și dragoni dansând – toate acestea oferind un farmec aparte sticlei. Explicând tema “Anul Câinelui”, domnul Tsou menționa că, “Este o onoare pentru mine că am fost însărcinat cu realizarea designului acestei sticle Johnie Walker Blue Laber Year of the Dog””. Un design prețios, pe sticlă fiind reprezentați patru câini, toți aleși pentru semnificatia lor specială în zona Asiei. De asemenea, acest design simbolizează bogăția și prosperitatea în toate formele sale. În ce privește conținutul, ediția limitată Johnie Walker se prezintă ca un scotch delicat, produs de o echipă de douăsprezece producători de whisky sub atenta supraveghere a domnului Jim Beveridge. Un single malt rar, o modalitate perfectă de a începe sărbătorile trecerii în noul an în stil chinezesc, prețul anunțat de producător fiind de 175 Lire Sterline pentru o sticlă de un litru. Mai multe detalii aici (www.johnniewalker.com).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons