Top
CARS

ÎNCEPE PRODUCȚIA BMW SERIA 7 SEDAN

În urmă cu câteva zile, producţia noului BMW Seria 7 Sedan a început la uzina BMW Group din Dingolfing. La aproximativ trei ani şi jumătate de la lansarea celei de-a şasea generaţii, vârful de gamă al mărcii BMW a fost revizuit complet şi a primit un design care impresionează. Aşa-numita “lansare digitală” a prezentat o provocare specială pentru începutul producţiei: înseamnă că producţia unui automobil nou este accelerată la volum zilnic maxim de pe o zi pe alta. Pentru a asigura că standardele înalte de calitate sunt îndeplinite chiar de la primul automobil, componentele complexe au fost supuse unor verificări virtuale înainte de începerea producţiei.

BMW Seria 7 Sedan

Reproiectate, partea frontală şi cea din spate oferă noului Seria 7 o apariţie expresivă unică. În faţă, grila extinsă a radiatorului contrastează cu farurile subţiri. Seria 7 este uşor de recunoscut ca parte a noului segment de lux BMW, folosind un limbaj de design compatibil şi cu Seria 8 şi X7. Designul părţii spate aduce accente noi: stopurile tridimensionale şi mai subţiri se bazează complet pe tehnologia LED. Sub bara cromată dintre cele două stopuri se află o bandă de lumini, subţire de 6 mm, care creează un accent luminos discret când luminile de zi sunt pornite şi creează o prezenţă spectaculoasă pe timp de noapte. De asemenea, există şi un efect luminos special al stopurilor când automobilul este închis şi deschis. Interiorul noului Seria 7 Sedan este disponibil acum cu piele cu cusături speciale jurul consolei centrale, pe cotieră, dar şi pe cotierele integrate în decoraţiunile uşilor.

Este disponibilă şi o inserţie nouă de interior, cu lemn fin. Îmbunătăţirea ecranării acustice în pasajele roţilor spate reduce nivelul de zgomot al pneurilor perceptibil în interior. Pentru a îmbunătăţi suplimentar confortul acustic, geamurile laterale vin acum şi cu o grosime mărită a sticlei. Procesul de producţie pentru modelul de top de la Dingolfing este susţinut de o serie de soluţii inovatoare. Pentru asamblarea echipamentelor speciale mai puţin comandate, cum ar fi consola centrală spate, alarma prin vibraţii a unui smartwatch îi avertizează pe angajaţii de pe secţiunea corespunzătoare a liniei că urmează o componentă “exotică” şi le dă instrucţiuni pentru paşi suplimentari de lucru. De asemenea, ochelarii augmented reality sunt utilizaţi în pregătirea personalului nou. Atunci când învaţă noi etape de lucru, asistenţa virtuală este proiectată în câmpul vizual al angajatului.

BMW Seria 7 Sedan

Acest lucru permite o învăţare rapidă şi durabilă în preasamblarea componentelor complexe precum stopurile. Această aplicaţie augmented reality este utilizată în centrele de instruire în asamblare şi este rafinată constant în metode de lucru agile, în strânsă cooperare între planificarea producţiei şi IT. Digitalizarea face şi mai multe incursiuni în alimentarea liniilor de asamblare cu componente. Ultima generaţie de trenuri de containere autonome este utilizată în prezent sub formă de proiect-pilot pe rute mai lungi între depozit şi hala de asamblare. Capacităţile trenurilor de containere autonome depăşesc limitele automatizării soluţiilor anterioare. Ajutoarele logistice noi şi mai inteligente vor permite orientarea dinamică pe traseu în funcţie de prioritatea de livrare, cu evitarea activă a obstacolelor. Mai multe detalii despre modelele BMW aici (www.bmw.ro).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons