Top
STYLE

HUGO BOSS, REFERINȚE NAUTICE

Hugo Boss - SS'2018

Pentru al doilea sezon consecutiv, Hugo Boss și-a prezentat colecția la New York – marca germană oferind o colecție dedicată sezonului de primăvară/vară cu tematică nautică. Conform celor declarate de domnul Ingo Wilts, înaintea evenimentului de prezentare, “Este vorba de ușurința de a purta o ținută”.

Referințele nautice, uneori subtile, se regăsesc în detaliile unor materiale precum dantela și ale frânghiilor (amintesc de paramele întâlnite la bordul navelor cu pânze), ele fiind evidențiate mai ales pe spatele jachetelor din nailon. Hugo Boss continuă să rămână fidel stilului de croitorie clasică, ceea ce face ca o mare parte din recursul său să fie unul corporatist-convențional, dar care, pe valurile nebănuite ale modei contemporane, reprezintă un stil supraexpus – până la punctul anacronic. Astfel, pentru sezonul de primăvară/vară 2018, domnul Ingo Wilts (Chief Brand Officer în cadrul mărcii Hugo Boss) a prezentat o colecție ce aduce cu ținutele unui echipaj aflat pe mare, piesele luxoase fiind extrem de potrivite pentru malurile inferioare ale Manhattanului. Aspectul cheie al acestei colecții îl constituie prezența costumelor: jachetele la două rânduri de nasturi, cu căptușeală dublă, sunt tăiate în unghi, linia pornind dinspre spate, cu o notă deschisă în partea din față. În același timp, pantalonii sunt realizați cu talie înaltă, pliați cu generozitate spre gleznă. Elemente ce arată dezvoltarea pe viitor a liniei (gândită ca o opțiune simplă la vânzarea cu amănuntul). Ambele texturi navy sunt realizate din bumbac în tonuri neutre, ceea ce o face să arate impecabil.

De asemenea, în jurul acestor piese de croitorie domnul Wilts a realizat un look destul de distractiv în esența lui, liniile arătând practic viziunea lui în ce privește îmbrăcămintea casual de lux. Detaliile din piele se întrepătrund cu țesăturile din bumbacul cel mai moale, ce curg deasupra unor piese precum pantalonii conici –  completați cu curele de tip “bungee”. Tricourile polo și vestele sunt impresionante, ele venind să completeze tricoturile accesorizate cu detalii din cea mai fină piele de căprioară. În același timp, încălțămintea albă se prezintă cu detaliile roșii ale tălpilor, modelele colecției fiind realizate din piele cu șireturi imprimate cu logo-ul H-B-N-Y. De asemenea, jachetele de timp bomber și pălăriile oferă imprimeuri cu intialele mărcii, unele dintre piese oferind chiar detalii despre longitudinea și latitudinea magazinului Hugo Boss din Columbus Circle. O colecție ce îl face pe fiecare membru echipajului să plece cu entuziasm la drum, dar, în același timp, să revină de fiecare dată cu încredere în locul unde ținutele constituie cea mai potrivită alegere. După anii de declin, această colecție se dorește a fi un punct de plecare în resetarea mărcii, Hugo Boss dorind să revină la ținutele ce au consacrat-o în timp în preferințele bărbaților din întreagă lume. Mai multe detalii aici (www.hugoboss.com).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons