Top
INDUSTRY

GENTLEMEN’S CORNER, UN NOU CAPITOL

Tot mai mult, companiile adoptă astăzi un alt nivel de profesionalism şi transparenţă, prin dezvoltarea unui business la nivel de franciză. Şi de cele mai multe ori, a achiziţiona o franciză a unui business cu o anumită prestanţă şi etichetă în piaţă produce rezultate mult mai bune şi mai rapide decât un start-up sau o companie nouă. Din 2009 şi până astăzi, Gentlemen’s Corner a intrat într-o zonă de nişă în piaţă, dezvoltându-se permanent, până în punctul în care astăzi au apărut solicitări ce îi provoacă la un alt nivel.

Gentlemen's Corner

Astfel că, povestea continuă pe un fir ascendant şi rapid, adoptând ideea de franciză cu braţele deschise. Şi dacă tot am aflat de acest nou capitol în povestea lor, am zis că trebuie să detaliem şi mai ales să împărtăşesc această veste. Povestea începe în 2009, când povestitorul, Sorin Preda, cel care a avut viziunea şi deschiderea să facă primul său pas în această lume a produselor pentru bărbaţi, îmbinând profesionist mediul online (fiind primii care au avut această abordare în moda masculină din Romania) cu cel offline şi investind continuu în imaginea şi portofoliul său. Astăzi se pot mândri cu un magazine online ce deţine peste 1400 de produse dedicate eleganţei masculine şi cu 2 puncte de lucru în offline, acolo unde clienţii vin să ia contact direct cu povestea, cu fibrele, culorile şi texturile miilor de ţesături ale celor mai renumiţi producători din lume, printre care îi putem aminti pe Ermenegildo Zegna, Loro Piana, Holland & Sherry, Carnet, Cerruti, Vitale Barberis Canonico, Zignone (pentru costume) și Cotonificio Albini, Tessitura Monti sau Somelos (pentru cămăși), dar şi pentru a-şi creiona o imagine pe propria personalitate, în cel mai rafinat mod. Şi pentru că nu suntem străini de tot ce se întâmplă în interiorul poveştii, am interacţionat cu o parte din clienţii ce le trec pragul şi am împărtăşit din plăcerea comună pentru mixul de produse expuse şi cele realizate la comandă, create atent, până la cele mai mici detalii, ce îmbracă perfect personalitatea fiecărui client în parte. Sute de modele de cămăşi, costume, cravate, batiste, pantofi şi alte accesorii, bine structurate pe diferite colecţii şi game de produse, sunt lansate în fiecare sezon, spre deliciul celor care ştiu că gestionarea propriei imagini este de cele mai multe ori atuul principal al acestei ere a vizualului, unde premizele fundamentale pentru rezultate pozitive şi progres pleacă de la cele mai mici detalii. Şi pentru că dincolo de imagine, punctualitatea alături de seriozitate  este un alt atu important atât la nivel personal, cât şi la nivel de business, cei de la Gentlemen’s Corner au un sistem de lucru foarte bine implementat în timp, astfel că astăzi, pot transmite din tot know how-ul acumulat în timp către cei care îşi doresc o astfel de franciză.

Iar dacă tot vorbim de o eră a vizualului şi a promovării, trebuie amintit că franciza Gentlemen’s Corner este o oportunitate frumoasă, ce oferă posibilitatea de a investi într-o afacere profitabilă, cu un sistem ușor de implementat, cu o imagine bine conturată şi păstrată în piaţă de-a lungul timpului, cu o gamă de produse extrem de variată şi cu posibilitatea personalizării produselor, în funcţie de solicitările clienţilor şi tendinţele fiecărui sezon. Şi fiind pasionată de tot ce înseamnă fashion, nu am putut omite oportunitatea pe care o poate avea un designer la început de carieră, ce îi permite să creeze propriile colecţii, aducând printr-un brand puternic diversitate, noutate şi calitate în piaţă. Toată susţinerea pe partea de promovare şi etichetă create în timp, sunt două atuuri puternice pentru orice designer debutant, start-up sau antreprenor cu viziune, ce poate investi pentru început într-o taxă de franciză de 6000 euro. Aşa am aflat că, pentru deschiderea unei francize, este nevoie de un spaţiu cu un minim de 40-50 mp sau o locaţie de tip Flagship Store de peste 100 mp, într-o zonă cu un vad bun sau într-un centru comercial, unde traficul pietonal deschide pofta privitorilor pentru a păşi în paginile acestei poveşti, ce se află într-un nou capitol al dezvoltării sale. Tot din culise, am aflat că fiecare nou francizat va avea consultanţa în amenajarea spaţiului, alcătuirea unui stoc de marfă, realizarea colecţiilor, strategiilor de marketing, training pentru personalul angajat şi multe alte beneficii, fapt ce mi-a dovedit încă o dată profesionalismul şi seriozitatea pe care nu doar le-au creionat de-a lungul poveştii, ci le păstrează şi implementează în continuare, cu fiecare nou capitol. Iar pentru cei care nu au parcurs încă din filele poveştii, insist să menţionez că mi-a plăcut să descopăr pe site-ul lor detalii şi explicaţii valoaroase la fiecare pagină de catalog, de la produsele gata făcute până la cele ce se pot realiza la comandă. Şi pentru că imi place ideea de “va urma” în orice poveste, închei prin a vă spune că Gentlemen’s Corner se adresează unui bărbat elegant, ce aminteşte de stilul Italian prin linia hainelor, care și-a conturat propriul stil, îmbinând ultimele tendinţe ale modei masculine cu elemente atemporale, oferind unicitate rezultatului final, pentru că aşa cum spune chiar povestitorul Sorin Preda, “atunci când contează, porți Gentlemen’s Corner”, fiind personajul principal al propriei povești, iar pentru cei care vor să îmbine povestea personală cu o poveste de succes, se găsesc mereu detalii pe site-ul companiei. Mai multe detalii aici (www.gentlemenscorner.ro). Text de – Laura Daps.

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons