Top
STYLE

FENDI, O NOUĂ COLECȚIE ROMA/AMOR

Fendi adaugă un nou capitol la seria FF. Călătorind printre logo-uri și monograme, eticheta de lux – deținută de grupul LVMH – va lansa pe 14 mai cea de-a treia colecție-capsulă cu tema dublei semnături F, precum și o colecție de ochelari de soare – noua linie fiind realizată împreună producătorul coreean de ochelari Gentle Monster. Aventura a început la Londra în mai 2018, la o seară de gală (atmosfera urbană puternică fiind animată de artiști graffiti), evenimentul fiind dedicat de Fendi lansării dublei monograme (FF Reloaded) și a primei colecții-capsulă ce a inclus noul logo.

Fendi

Cele două litere „F” sunt interconectate și au fost concepute de Karl Lagerfeld atunci când s-a alăturat mărcii Fendi în 1965. Sigla era inițial o scurtă descriere pentru „Fun Fur”, subliniind intenția etichetei italiene de a moderniza renumita linie de blană. De-a lungul anilor, designul și utilizarea logo-ului au evoluat, inspirând o țesătură de culoare neagră și maro, această fiind utilizată preponderent  în construcția unei linii de genți de mână Fendi. În octombrie anul trecut, Fendi a lansat o nouă colecție capsulă Fendi Mania, un amestec de streetwear, sport și lux, reproiectând logo-ul ca o combinație a propriului F și cel prezent în cadrul siglei italiene de articole sportive Fila. O colecție marcată de succes comercial, în acest sezon fiind lansată o linie cu tema Fendi Roma/Amor, subliniind în acest mod rădăcinile sale romane și prezentând totodată elementele câștigătoare ale colecțiilor anterioare: monogramă, stilul sport/chic și o colaborare cu un tânăr artist. De data aceasta, Fendi a ales să colaboreze cu britanicul Pef – renumit pentru imprimeurile 3D pe care le realizează. Pentru noua colecție, artistul a creat un desen cu efecte 3D sub forma unui val tridimensional sau multicolor, exemplificând astfel modelele supradimensionate prezente pe jachetele mărcii. Rezultatul? O colecție distinctă, marcată de un „vibe ireventios, colorat și ciudat în același timp, cu o dispoziție excentrică și jucăușă”, așa cum este descrisă de Fendi într-un comunicat de presă. Colecția este adresată femeilor, bărbaților și copiilor – pentru cei din urmă fiind oferite jachete, parkas și tricouri – și combină ținute Ready-To-Wear cu cele sportive, de la jachete și jeans, până la pantaloni scurți, cămăși cu imprimeuri, seturi de pijama din mătase, accesorii din piele și nylon, alături de pălării, eșarfe, curele și ochelari.

Fendi

De asemenea, paleta day-glo este caracteristică pentru Fendi Roma/Amor, această fiind regăsită în jachetele biker din piele și jachetele XXL reversibile. Această alegere este valabilă și pentru accesorii, de la sandale și pantofi sport, până la gențile de mână Peekaboo, Baguette, Mon Trésor, într-o gamă de culori și dimensiuni strălucitoare (fucsia, galben și portocaliu) cu albastru electric, portocaliu, roz și accente de aqua-green. În paralel cu Roma/Amor, Fendi a lansat și Gentle Fendi – o colecție de ochelari de soare proiectată de eticheta italiană în colaborare cu Gentle Monster. Aceasta din urmă a fost fondată la Seul în 2011 de către Jay Oh și Kim Han-Kook și a „explodat” în momentul când actrița Jeon Ji-Hyun a purtat un model în filmul „My Love from the Star”. În 2017, L Catterton Asia – un fond de investiții creat de LVMH – a dobândit o cotă din Gentle Monster, devenind al doilea cel mai mare acționar al holdingului I.I Combined (compania care deține Gentle Monster), pe lângă cei doi fondatori. De asemenea, 14 mai este data de lansare oficială a colecției Roma/Amor, aceasta fiind lansată concomitent în cele treizeci și șase de magazine și concesiuni ale mărcii Fendi (la nivel internațional), printre ele enumerând Roma – Palazzo, Milano – Montenapoleone și Rinascente, Paris – Avenue Montaigne, Londra – New Bond Street și Selfridges. Totodată, site-ul fendi.com va oferi posibilitatea de a cumpăra produse selectate înainte de lansare (în perioada 10 – 14 mai), cu posibilitatea de pre-comandare din 8 mai. Evenimente speciale vor fi organizate și în cadrul a patru magazine Fendi (Seul – Lotte Downtown, Tokyo – Omotesando, Beijing – SKP și New York – Madiso), precum și în magazinele pariziene Galeries Lafayette și bulevardul Printemps Haussmann. Mai multe detalii despre colecție aici (Fendi).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons