Top

Din momentul în care Karl Lagerlfeld a schițat primul logo dublu Fendi în 1965, iconica siglă a fost imprimată în sute de variante. De altfel, logo-ul mărcii a fost prezent de-a lungul timpului pe nenumărate obiecte, amintind aici de bicicletele BMX sau chiar de tatuajul cunoscutului artist Kanye West, iar acum, pentru prima dată, acronimul celebrei case de modă italiene a fost plasat pe spatele unui café latte.

Fendi Caffé – Harrods

Idea cafenelei s-a născut din colaborarea cu artistul Joshua Vides (originar din Los Angeles) și department store-ul Harrods (Londra), rezultatul fiind lansarea unui ulta-Instagramabble Fendi Caffé. Situat la etajul cinci al magazinului din Brompton Road (Knightsbridge), locația oferă publicului o zonă cu tematică Fendi, iconica monogramă fiind prezentă atât pe mobilier, cât și pe pereți, pardoseală, mese sau vasele pentru servitul mesei și a băuturilor. De asemenea, aici puteți avea ocazia să comandați un tort decorativ Fendi, alături de o cafea și o pungă de prăjiturele (imprimată cu monograma mărcii). În cel privește pe Joshua Vides, el este bine cunoscut pentru creațiile alb-negru – pictate manual – acestea amintind oarecum de lucrările lui Roy Lichtenstein. În construcția desenelor el utilizează linii groase, îndrăznețe, estetica lor fiind o reverberație a celebrelor benzi desenate, care sunt, în același timp, izbitoare și memorabile. Cu toate acestea, spațiul în sine nu alunecă spre o zonă kitch (nici nu ar avea cum, ținând cont că Harrods este unul dintre cele mai clasice magazine din lume).

În ce privește colaborarea cu Fendi, Joshua povestește cum a decurs: “La începutul anului am fost abordat de un reprezentant al mărcii Fendi, fiind întrebat dacă sunt interesat să mă alătur unui proiect special. Evident, am fost de accord… ulterior, construcția acestui spațiu decurgând într-un mod extrem de natural”. Fendi Caffé reflectă patrimoniul mărcii, oferind clienților o parte din sufletul gastronomic al Italiei: antipasti, carpaccio din carne de vită, specialitatea casei, parmigiana de vinete și multe alte sortimente. În plus, există un bar Fendi Peekaboo, un loc în care clienții pot crea o versiune personalizată a genții Mini Peekaboo, la dispoziția lor regăsindu-se o multitudine de materiale și culori. Evident, nu putea lipsi și o secțiune destinată bărbaților, în  spațiul denumit “Piazza” aceștia regăsind cele mai recente accesorii Fendi – din colecția toamnă/iarnă 2019 – inclusiv Baguette, o geantă ce își face debutul pe segmentul masculin. Așadar, dacă vizitați capitala Marii Britanii, trebuie să știți că Fendi Caffé va fi deschisă vizitatorilor până la finalul lunii august, în timp ce Peekaboo Bar va funcționa până pe 28 iulie. Mai multe detalii sunt disponibile aici (PEEKABOO).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons