Top
STYLE

ELEVENTY, STILUL SARTORIAL ITALIAN

Eleventy Spring Summer

Calitatea și luxul sunt cuvinte adesea sinonime cu îmbrăcămintea de origine italiană, și, ca urmare, această vine cu un preț de etichetă pe măsură. Iar aici putem să amintim “Eleventy”, marca italiană schimbând această noțiune prin oferirea unor țesături de top și de construcție care propune același nivel de calitate, dar la un preț cu mult mai accesibil.

Înființată în anul 2007 de domnii Marco Baldassari, Paolo Zuntini și Andrea Scuderi – cu scopul de a transforma moda italiană responsabilă într-un punct de acces care să răspundă nevoilor și cererii contemporane – compania milaneză pune accentul pe durabilitate. Cu doi în urmă, Geoff Schneiderman (Președinte pentru zona Nord-Americană) – cel care a lucrat timp de aproape un deceniu pentru Brunello Cucinelli – a crezut suficient de mult în potențialul acestui brand încât a decis să investească sume considerabile în marca italiană. De atunci, acest brand a început să crească (de altfel, această tendință este remarcată pe parcursul celor unsprezece ani de activitate), în acest moment el fiind prezent la comercianți cu amănuntul de vârf, precum Saks Fifth Avenue sau Stanley Korshak în Dallas, alături de Nordstrrom – cel mai nou flagship store masculin din New York – situat în cartierul New West Side. Linia mărcii este una elegantă, îmbrăcămintea fiind concentrată pe costumele personalizate, versatile, ușor de asortat și cu numeroase opțiuni de culoare. Stilul este clasic, cu o înclinație către liniile moderne, precum jachetele mai scurte și pantalonii ușor decupați (slim fit), creați de domnul Baldassari (Paolo Zuntini fiind responsabil cu liniile dedicate femeilor în cadrul Eleventy).

Cunoscut pentru stilul său sartorial, Marco Baldassari reprezintă în acest moment unul dintre reperele momentului, el fiind un bun ambasador al vestimentației italiene. De altfel, după cum afirmă el – “scopul companiei nu este doar să producă îmbrăcăminte de calitate italiană într-un stil clasic/modern, ci și acela de a reda Italiei acest stil”. Marca dispune în acest moment de o rețea de nouăzeci și patru de fabrici în Italia, fiecare specializată pe câte un sector, externalizându-și astfel producția prin angajarea meșteșugarilor locali din întreaga regiune (Lombardia). O filozofie de business care ajută la reducerea costurilor, economiile realizate fiind dedicate utilizării lor în specializarea propriilor angajați. Una dintre aceste piese este reprezentată de costumul produs cu țesătura Zegna – un amestec de lână mohair de 14 microni – în timp ce o jachetă fabricată manual la Napoli utilizează o tehnică de construcție în opt pași. De asemenea, în cadrul colecției regăsești pulovere fine din cașmir Carriagi și blazere potrivite pentru escapadele romantice. O colecție cu un preț ce a reușit să convertească un număr substanțial de clienți, marca fiind deja unul dintre cei mai importanți retaileri din zona nord-americană. Mai multe detalii aici (www.eleventy.it).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons