Top
WHEELS

CORVETTE STINGRAY, UN NOU CAPITOL

Chevrolet a prezentat în cursul serii de joi noul Corvette. După 67 de ani de producție, noul Corvette 2020 – sau C8 pe scurt – a trecut la motorul amplasat central, o mișcare despre care se vorbea încă de acum câțiva ani, Chevy oferind în sfârșit un astfel de model. O schimbare menită să îmbunătățească performanțele mașinii și ar putea redefini ceea ce poate fi o mașină sport americană.

Conform dlui. Tadge Juechter (Director Executiv al mărcii Corvette), “Misiunea noastră a fost aceea de a dezvolta un nou tip de mașînă sport, combinând atributele de succes ale unui Corvette cu performanță și experiență supercarurilor cu motoare centrale”. Motorul este tot un V8 aspirat de 6,2 litri, identic cu cele care au alimentat de-a lungul anilor acest model, capabil să producă 495 Cai Putere și un cuplu standard de 630 Nm, alături de acesta regăsind și un motor care dezvoltă 502 Cai Putere și un cuplu de 637 Nm (atunci când se optează pentru pachetul Z1 Performance). C8 Stingray a renunțat la transmisia manuală cu șapte trepte și va putea fi cumpărat doar cu una automată cu opt trepte. Performanțele sunt remarcabile, 0 – 100/oră fiind atinsă în doar 3 secunde, ceea ce face ca el să fie cel mai rapid Corvette construit vreodată. Acest lucru se datorează în mare parte poziționării motorului, care permite o distribuție mai bună a greutățîi și îi conferă un centru de greutate asemănător unei mașini de curse. Binențeles, modelul C8 arată diferit față de predecesorii săi.

Designul este unul agresiv, vechea linie fiind înlocuită cu o estetică mai apropiată de a omologilor săi europeni, aerodinamica jucând un rol important aici, ținând cont că este un supercar cu motor central ce necesită un alt tip de răcire. Interiorul cabinei a crescut mult în calitate, detaliile arătând mult mai premium, de la sistemul de infotainment nou, ecranul digital de 12 inch și până la butonul de start redesenat. Volanul oferă posesorului un buton “Z” prin care se poate personaliza diferiți parametri autoturismului. De asemenea, sunt disponibile două tipuri de scaune: GT1, orientat către confort și GT2, inspirat din motorsport. Sistemul audio standard este Bose, este disponibil cu zece difuzoare, în timp ce opțional se poate alege un sistem cu paisprezece difuzoare și grilă din oțel inoxidabil. În fine, detaliile asupra prețului nu au fost făcute publice, prețul de pornire pentru modelul de bază fiind așteptat să se situeze în jurul sumei de 60.000 Dolari – cu aproximativ 7% mai mult decât modelul anterior. Mai multe detalii sunt disponibile aici (STINGRAY).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons