Top
OROLOGI

BREITLING PREZINTĂ SURFERS SQUAD

Breitling a anunțat recent “conceptul de echipă”, această idee imaginativă anunțând crearea unor grupuri formate din trei persoane (the squads) ai căror membri – toți fiind vârfurile domeniilor lor de activitate – formează legături puternice și lucrează împreună pentru un scop comun. Practic, activitățile lor vor fi prezentate în campaniile publicitare ale mărcii Breitling, derulate pe parcursul acestui an.

Stephanie Gilmore Surfers Squad

Prima echipă pe care o prezentăm poartă numele de “Surfers Squad”, care, la fel ca și omologii “Explorers Squad”, reflectă valorile dinamice ale brandului: acțiune, scop și spirit de pionierat. Echipa, compusă din Kelly Slater, Sally Fitzgibbons și Stephanie Gilmore – unii dintre cei mai cunoscuți surferi din lume – se înscrie perfect în filozofia companiei orologere. Conexiunea Breitling cu oceanele face parte din extraordinara sa moștenire, modelele “Diver” – inclusiv iconicul Superocean – numărându-se printre cele mai apreciate ceasuri din lume. Uimitoarea echipă “Surfers Squad” și noi săi parteneri reprezintă pentru Breitling cei mai buni companioni în misiunea de curățare a ocenelor, arătând în acest fel pasiunea mărcii pentru apă. Conform domnului Georges Kern (CEO al companiei Breitling), “Noi credem în puterea uneie chipe, puterea unui grup, precum și în identificarea reciprocă a unui obiectiv comun, toate acestea ducând în final la succes. Cu ajutorul celor trei surferi, ei fiind unii dintre cei mai buni avocați pentru sănătatea oceanelor și a plajelor, avem lângă noi o formidabilă echipă și uimitoare obiective comune”.

Ca o subliniere a implicării sale în sănătatea apelor la nivel internațional, Breitling a dezvăluit și parteneriatul semnat cu producătorul de îmbrăcăminte Outerknown (www.outerknown.com). Astfel, Kelly Slater și Outerknown se dedică îmbunătățirii condițiilor de viață a oamenilor și ale planetei. De asemenea, la începutul acestui an, Breitling a început să colaboreze cu Ocean Conservancy (www.oceanconservancy.org), susținând lupta acestora pentru menținerea sănătății oceanelor și plajelor din întreaga lume. Prin urmare, Outerknown și Ocean Conservancy au inițiat proiectul #ITSNOTOK (în cursul anului 2017), cu misiunea de a crește gradul de conștientizare a problemelor de mediu rezultate în urma deversării gunoaielor (în special a sticlelor de platic) în oceanele și mările lumii, încercând astfel să inspire oamenii în privința curățării acestor ape. În cadrul colaborării sale cu Outerknown, Breitling și-a propus lansarea de produse și modele comune care să reflecte angajamentul luat de Kelly Slater pe parcursul anului 2018, ambalajele urmând a fi proiectate și produse împreună de cele două companii, respectând astfel principiile comerțului echitabil, materialele utilizate fiind din categoria celor ecologice, durabile și, neapărat, reciclabile. Mai multe detalii aici (www.breitling.com).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons