Top
WHEELS

BMW M2 CS, UN MODEL DE EXCEPȚIE

BMW M lansează un nou model de excepţie: noul M2 CS oferă un plus semnificativ de performanţe faţă de M2 Competition şi continuă succesul obţinut deja de M3 CS şi  M4 CS. Totodată, noul model nu vine doar cu un plus de putere şi acceleraţii mai perfromante, ci și cu echipamente noi pentru acest segment – de la frâne ceramice la anvelope cup, Michelin Pilot Sport Cup 2 și amortizoare reglabile (o premieră pentru M2), până la componente de caroserie din fibră de carbon.

O serie de elemente de design realizate din plastic armat cu fibră de carbon asigură faptul că M2 CS iese în evidenţă faţă de M2 Competition. Printre acestea se numără capota nou concepută, acoperişul realizat integral din CFRP (o premieră pentru M2), noul spliter frontal, spoilerul gurney şi difuzorul spate. De asemenea, M2 CS stabileşte noi standarde în segmentul său în ceea ce priveşte acceleraţia, performanţele dinamice, precizia şi agilitatea, oferind totodată un nou punct de intrare în gama de produse BMW M GmbH. Alături de performanţele remarcabile pe circuit, modelul M2 CS face o impresie convingătoare prin capacitatea nelimitată de utilizare cotidiană şi finisajul Misano Blue metalizat, exclusiv pentru acest model. În ce privește motorizarea, autoturismul este dotat cu twin-turbo cu şase cilindri dispuşi în linie de trei litre, ce dezvoltă o putere de 450 CP, cu 40 CP peste M2 Competition. Performanţele sunt obţinute cu ajutorul a două turbocompresoare monoscroll, injecţie directă, controlul dinamic al valvelor de admisie VALVETRONIC şi sistemul de sincronizare a valvelor Double-VANOS. Puterea maximă este livrată la un vrâf de turaţie de 6250 rpm, în timp ce cuplul maxim de 550 Nm este asigurat între 2350 şi 5500 rpm. Puterea motorului este transferată la drum sau pistă prin intermediul suspensiei M cu amortizare adaptivă – anterior rezervată modelelor M4 – şi a anvelopelor Michelin Pilot Sport Cup 2. Suspensia M adaptivă permite conducătorului să modifice setările amortizoarelor prin modurile Comfort, Sport şi Sport+.

În timp ce Comfort optimizează confortul călătoriei în utilizare cotidiană prin oraş, Sport asigură un progres foarte dinamic pe drumurile naţionale, de exemplu. Sport+ minimizează mişcările caroseriei şi maximizează accentul dinamic pentru performanţe de top pe circuit. Un plus de dinamism este asigurat prin diferenţialul autoblocant spate care în numai 150 ms poate genera efectul maxim de blocare de 2500 Nm. Performanţele pentru sprintul 0-100 km/h sunt de 4 secunde pentru versiunea cu cutie automată şi 4.2 secunde pentru versiunea echipată cu cutie manuală. În ce privește interiorul, acesta este concentrat şi sofisticat, cockpitul-ul M2 CS combinând apariţia exclusivă cu sentimentul sportiv al elegantei Alcantara şi designul ultrauşor inovator. Consola centrală este realizată integral din fibră de carbon ultrauşoară – un material utilizat inclusive pentru mânerele şi decoraţiunile uşilor. Scaunele M Sport ultrauşoare de la M4 CS adaugă un alt punct de atracţie vizual şi ergonomic. Cu designul lor tip scoică, aceste scaune îmbrăcate în Alcantara şi piele Merino, cu cusături roşii contrastante, reprezintă o legătură clară cu circuitul şi asigură un sprijin lateral excelent chiar şi la pilotaj pe circuit. Volanul M Sport opţional, îmbrăcat în Alcantara exclusivă şi cu marcaj roşu central, completează tematica motorsportului. De altfel, Alcantara este utilizată şi pentru cotiera din consola centrală, precum şi pentru o bandă decorativă de pe panoul de instrumente ce poară logo-ul CS mare şi roşu. Mai multe detalii sunt disponibile AICI.

BMW M2 CS

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons