Top
INDUSTRY

BMW EXTINDE MOBILITATEA ELECTRICĂ

bmw romania

bmw romaniaBMW Group investeşte aproximativ 200 de milioane de euro în uzina din München pentru extinderea mobilităţii electrice. Acesta este începutul pregătirilor pentru producţia de serie a modelului BMW i4, care va fi produs la uzina principală a companiei începând cu 2021. Uzina cu aproximativ 8.000 de angajaţi face un pas decisiv pentru a deveni locaţie de producţie pentru automobile integral electrice şi pentru concepte de mobilitate ale viitorului. Astfel, atât maşinile cu motoare termice sau sisteme plug-in hybrid, cât şi cele pur electrice pe baterii vor fi produse în viitor la München pe aceeaşi linie de asamblare.

bmw romania

Este un pas important în strategia BMW Group de a asigura flexibilitate maximă în prezentarea noilor modele şi a adapta oferta de soluţii de propulsie în funcţie – de la sisteme convenţionale la motoare electrice, în funcţie de evoluţia pieţei. BMW Group urmăreşte strategia ca în fabricile sale să producă automobile complet electrice împreună cu modele plug-in hybrid sau cu motoare termice pe aceeaşi linie de producţie, în loc să construiască structuri de producţie separate pentru maşinile electrice. Aceasta de posibilitatea companiei să se adapteze rapid la orice transformare a pieţei. “Un sistem de producţie pregătit pentru viitor are cel mai înalt grad de flexibilitate pentru a putea reacţiona la fluctuaţiile de volum şi la evoluţiile pieţei care în prezent nu sunt încă previzibile”, a explicat Engelhorn. Robert Engelhorn este, din august, directorul uzinei din München. Primele sale luni au fost marcate de începerea producţiei noului Seria 3 la jumătatea lunii octombrie. Pe lângă producţia de serie şi lansarea noilor modele, un alt proiect viitor important va fi în centrul atenţiei în 2019: integrarea viitorului BMW i4. Integrarea modelului i4 necesită măsuri extinse, în special pentru construcţia caroseriei şi montarea automobilului. Aceasta întrucât conceptul de caroserie al automobilului diferă semnificativ de arhitecturile modelelor produse anterior în fabrica din München. De exemplu, la construcţia caroseriei, acumulatorul de înaltă tensiune al BMW i4 necesită un ansamblu de podea aproape complet independent, care include un subcadru. Sarcina specialiştilor în planificare este aceea de a proiecta linii de producţie complexe, astfel încât cei peste 1.000 de roboţi să poată produce în fiecare minut nu doar caroseriile pentru Seria 3, Seria 4 şi M4, ci şi pe cea a viitorului i4.

bmw romania

De asemenea, integrarea modelului i4 impune provocări majore masive şi în ceea ce priveşte planificarea asamblării. Şi în acest caz, bateria joacă un rol important. Pentru a putea instala acumulatorul de înaltă tensiune în automobil, planificatorii trebuie să găsească spaţiu pentru tehnica vastă de transport, care ocupă spaţiu, în spaţiul deaja limitat din München, o fabrică integrată acum în oraş, o dată cu extinderea acestuia. Începând cu 2019, BMW Group va investi aproximativ 200 de milioane de euro în construcţii de clădiri, instalaţii de producţie şi sisteme logistice pentru a realiza producţia în serie a modelului i4 până în 2021. Din punct de vedere tehnologic, uzina principală a companiei dispune de tehnologie şi soluţii tehnologice de ultimă oră. Uzina BMW Group din München este uzina principală a BMW Group. Combină cea mai înaltă tehnologie şi forţa inovatoare cu pasiunea celor aproximativ 8.000 de angajaţi din peste 50 de ţări în folosul mărcii BMW şi al companiei. Fabrica este situată în partea de nord a oraşului München, în imediata vecinătate a sediului central al companiei, a Muzeului BMW, a BMW Welt şi a Centrului de Cercetare şi Inovaţie FIZ. Din 1922, motoare şi apoi automboile au fost produse în uzina BMW Group din München din această locaţie. În prezent, până la 1.000 de automobile părăsesc zilnic linia de producţie a uzinei BMW Group din München, inclusiv Seria 3 Sedan, Seria 3 Touring, Seria 4 Coupé şi M4 Coupé. Pe lângă producţia de automobile, producţia de motoare este, de mai mulţi ani, o competenţă de bază a uzinei. Portofoliul de motorizări include motoarele pe benzină cu trei, patru, opt şi 12 cilindri, motoarele diesel cu şase cilindri, precum şi motoarele de înaltă performanţă, cu opt cilindri, pentru modelele BMW M. Mai multe detalii aici (www.bmw.ro).

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Show Buttons
Hide Buttons